Затверджено умови та строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці

08 лютого 2017

24 січня набрали чинності Накази Мінсоцполітики, яким затверджено умови і строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці.

Наказом Мінсоцполітики №1339 затверджено Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці та її територіальних органах. За ним громадяни мають право звертатися до Держпраці та її територіальних органів із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

У зверненні зазначаються:
• прізвище, ім’я, по батькові;
• місце проживання громадянина;
• викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано особою (групою осіб) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або інформацію про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 календарних днів.

Наказом Мінсоцполітики №1338 затверджено форму запиту на отримання публічної інформації від Держпраці та Порядок складення, подання та розгляду запитів на отримання публічної інформації, розпорядниками якої є Держпраці.

Зазначимо, що запит на отримання зазначеної інформації подається до Держпраці та її територіальних органів фізичною або юридичною особою, об’єднаннями громадян без статусу юрособи, крім суб’єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.