Процедура звернення споживачів до органів державного ринкового нагляду з питань порушень безпеки нехарчової продукції та зразок повідомлення
24 січня 2024✅Відповідно до статті 7 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», споживачі чи користувачі мають право звертатися до органів державного ринкового нагляду по захист порушеного права на безпечність продукції.
📚Вимоги до звернення, зокрема, письмового, визначені в статті 5 Закону України «Про звернення громадян». У зверненні зазначаються назва підприємства (організації), суб’єкта господарювання, його адреса (прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина), контактний номер телефону, викладаються суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписане відповідальною особою, заявником (заявниками), із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше, як через 10 днів від дня його надходження.
Також споживачі чи користувачі можуть повідомляти органи державного ринкового нагляду про нехарчову продукцію, яка не відповідає встановленим вимогам безпеки (зокрема, про відсутність знаку відповідності технічним регламентам). Повідомлення, що містить інформацію про вид продукції та її виробника або розповсюджувача, дає змогу ідентифікувати таку продукцію.
❗Зразок повідомлення про нехарчову продукцію, яка не відповідає встановленим вимогам безпеки, можна знайти тут:
