У приватному акціонерному товаристві «Центральний гірничо-збагачувальний комбінат» проведено технічну консультацію на робочому місці вантажника залізничних вагонів
04 лютого 2025Технічну консультацію на робочому місці вантажника залізничних вагонів ПРАТ «ЦГЗК» проведено головним державним інспектором відділу нагляду у гірничодобувній промисловості у Криворізькому регіоні управління гірничого нагляду Південно-Східного міжрегіонального управління Держпраці.
Працівникам нагадали, що приступати до технічного обслуговування залізничних вагонів можливо тільки після проведення огородження залізничних составів централізованим огородженням або переносними ручними сигналами. Вагони, що ремонтуються на станційних коліях, огороджуються тимчасовими сигналами «Зупинка», що встановлюються на осі колії на відстані не менше 50 м (на наскрізних коліях – з обох боків, а на тупикових коліях – з боку стрілочного переводу).
Фахівцем Держпраці також було наголошено, що забороняється розпочинати роботу до огородження сигналами місця виконання робіт, небезпечних для проходження рухомого складу; знімати сигнали, що огороджують місце виконання робіт, до повного закінчення робіт, перевірки стану колії, контактної мережі і дотримання габариту. При роботі обов’язково необхідно використовувати спеціальний одяг, спецвзуття, сигнальний жилет, захисні окуляри та захисну каску.
Під час проведення технічної консультації було запропоновано комплекс заходів щодо профілактики виробничого травматизму, забезпечення здорових та нешкідливих умов праці, здійснення усіх можливих дій щодо збереження здоров’я працівників та уникнення випадків виробничого травматизму.
В ході обговорення питання впровадження програми психосоціальної підтримки з метою створення здорової робочої атмосфери на робочих місцях, підвищення мотивації працівників та сприяння їхньому емоційному та психологічному благополуччю, посадові особи підприємства розповіли про низку заходів, як вживаються підприємством для психологічної підтримки та адаптації працівників (в першу чергу ветеранів):
- здійснюється психологічний скринінг перед допуском до самостійної роботи кандидатів на працевлаштування та демобілізованих працівників;
- проводиться навчання персоналу: щотижневі онлайн семінари і практичні заняття «Лідерство під час війни»; модульні програми «Герої поруч» з кейсами практикуючих психологів та тренажерами на платформі Корпоративного Університету; тренінг-навчання команд підтримки емоційного благополуччя;
- введені нові штатні одиниці – провідний фахівець по роботі з персоналом, до ключових функціональних обов’язків якого входить: ефективна комунікація з працівниками та керівництвом, супровід процесів повернення та утримання персоналу в період мобілізації, служби та після демобілізації;
- організація та контроль систематичного зв’язку /контакту з працівниками та їх родинами під час мобілізації, проходження військової служби та після демобілізації шляхом самостійної комунікації та /або комунікації через керівника, колег мобілізованого/демобілізованого працівника; організація та забезпечення допомоги в межах наявних ресурсів та можливостей підприємства;
- інформування та допомога в організації використання поточних програм підтримки Компанії;
- інформування ветерана про заплановані соціальні заходи на підприємстві (спортивні / сімейні / ветеранські спільноти / оздоровчі / вшанування пам’яті загиблих / інше);
- функціонують канали зв’язку для працівників: чат-бот, портал Метінвест (поставити питання керівництву), Гаряча лінія Метінвесту, гаряча лінія ЦГЗК, Лінія довіри.
Наприкінці заходу посадовим особам підприємства нагадали, що більше інформації про те, як працювати безпечно, та отримати консультативну допомогу можна на платформі: http//pratsia.in.ua