Співпраця з телеканалами Дніпропетровщини стосовно інформаційної кампанії «Виходь на світло!»
17 жовтня 2022З 1 липня Державна служба України з питань праці за підтримки проєкту ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці» розпочала інформаційну кампанію «Виходь на світло!».
Кампанія спрямовується на працівників і роботодавців, які продовжують працювати, але при цьому уникають належного оформлення трудових відносин та сплати податків.
В умовах повномасштабної війни одним з головним чинників для перемоги є підтримка держави, яка всі свої можливості спрямовує на забезпечення Збройних Сил України. Сплата податків важлива як ніколи. Кожен, хто вважає себе українцем і громадянином нашої держави має розуміти, що задекларована праця – це шлях до вільної, незалежної, економічно сильної держави!
Головне управління Держпраці в Дніпропетровській області висловлює подяку телевізійним каналам за співпрацю
11-канал (Телерадіокомпанія “Стерх”) – цілодобовий інформаційно-розважальний регіональний телеканал.
Територія мовлення 11 каналу міста Дніпро, Кривий Ріг, Нікополь, Кам’янське, Новомосковськ, Підгородне, Павлоград та інші населені пункти Дніпропетровської області в радіусі 70 км. Аудиторія 11 каналу близько 3-х мільйонів осіб.
http://https://www.youtube.com/user/novosti11
«Відкритий» — украинский региональный телеканал в режиме 24/7.
Відкритий – це медіахолдинг, що включає телеканал, сайт і прес-центр.
http://https://www.youtube.com/channel/UC5zTY3bQqHu75HiV9RdM_Kw
Телекомпанія “Приват ТБ Дніпро” – 9 канал
З 2011 року 9 канал Дніпро є частиною холдингу 1+1 медіа та виступає регіональним
вікном каналу “2+2″(м.Київ). Телекомпанія виробляє власні програми: “Інтерактивні новини 9 каналу” та ін. https://www.youtube.com/user/9CHANNELCOM
«ДніпроTV» — інформаційно-просвітницький телеканал із цілодобовим мовленням, створений на базі Комунального підприємства «Дніпровська міська студія телебачення» Дніпровської міської ради.
ОТТ-сервіси: Диван ТВ – щомісячна аудиторія понад 1 млн; ОLL ТВ – щомісячна аудиторія понад 4 млн; Megogo – щомісячна аудиторія близько 40 млн.
http://https://www.youtube.com/c/DniproTV
Під умовною назвою «Виходь на світло» відкрита мета: підвищення рівня обізнаності громадян про переваги задекларованої та ризики незадекларованої праці.