Інспектор праці на семінарі для роботодавців: Працевлаштування осіб з інвалідністю та їх трудові права. Запоріжжя
01 жовтня 2024Інспектор праці взяла участь у семінарі для роботодавців з питань працевлаштування осіб з інвалідністю, де розповіла про трудові права та гарантії осіб з інвалідністю передбачені чинним законодавством. зокрема, було роз’яснено, які документи повинна надати особа з інвалідністю для укладення трудового договору, а саме:
- Паспорт або інший документ, що посвідчує особу.
- Трудову книжку.
- Документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи (у випадках, передбачених законодавством).
При влаштуванні на роботу працівники зобов’язані подавати трудову книжку, оформлену в установленому порядку, окрім тих осіб, які працевлаштовуються вперше (постанова Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1997 року № 301 “Про трудові книжки працівників”). Оформлення декількох трудових книжок на одного працівника законодавством України не передбачено. Навіть у випадку втрати трудової книжки, роботодавець видає працівнику її дублікат.
Під час працевлаштування особи з інвалідністю також надають документи, які підтверджують інвалідність, є:
- довідка МСЕК;
- виписка з акта огляду МСЕК (роботодавцеві залишають їх копії).У цих документах вказується причина інвалідності, група і строк інвалідності та висновки комісії про умови та характер праці особи з інвалідністю;
- індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю (обов’язкова для виконання всіма роботодавцями.