Інспектор праці на семінарі для роботодавців: Працевлаштування осіб з інвалідністю та їх трудові права. Запоріжжя

01 жовтня 2024

Інспектор праці взяла участь у семінарі для роботодавців з питань працевлаштування осіб з інвалідністю, де розповіла про трудові права та гарантії осіб з інвалідністю передбачені чинним законодавством. зокрема, було роз’яснено, які документи повинна надати особа з інвалідністю для укладення трудового договору, а саме: 

  1. Паспорт або інший документ, що посвідчує особу.
  2. Трудову книжку.
  3. Документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи (у випадках, передбачених законодавством).

При влаштуванні на роботу працівники зобов’язані подавати трудову книжку, оформлену в установленому порядку, окрім тих осіб, які працевлаштовуються вперше (постанова Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1997 року № 301 “Про трудові книжки працівників”). Оформлення декількох трудових книжок на одного працівника законодавством України не передбачено. Навіть у випадку втрати трудової книжки, роботодавець видає працівнику її дублікат.

Під час працевлаштування особи з інвалідністю також надають документи, які підтверджують інвалідність, є:

  • довідка МСЕК;
  • виписка з акта огляду МСЕК (роботодавцеві залишають їх копії).У цих документах вказується причина інвалідності, група і строк інвалідності та висновки комісії про умови та характер праці особи з інвалідністю;
  • індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю (обов’язкова для виконання всіма роботодавцями.