Під час наради обговорено результати планової перевірки стану охорони праці та промислової безпеки на підприємстві ТОВ «ІНТЕРБУД ГРУП»

02 листопада 2021

Фахівцями відділу нагляду в промисловості та за об’єктами підвищеної небезпеки у м. Кривий Ріг було організовано та проведено нараду в ТОВ «ІНТЕРБУД ГРУП» на якій були оговорені питання стосовно результатів планової перевірки стану охорони праці та промислової безпеки на підприємстві ТОВ «ІНТЕРБУД ГРУП» та попередження настання нещасних випадків на виробництві.

Слухали доповідь в.о. заступника начальника відділу Погорілу О.Ю., звіт директора ТОВ ««ІНТЕРБУД ГРУП» Березняк П.В. Виступив головний державний інспектор відділу Авдєєнко А.І.

В ході обговорення прийнято рішення роботу адміністрації ТОВ «ІНТЕРБУД ГРУП» по створенню безпечних умов праці, дотриманню вимог Закону України «Про охорону праці» визнати такою, що потребує вдосконалення.

Керівництву ТОВ «ІНТЕРБУД ГРУП» запропоновано:
• забезпечити функціонування СУОТ на підприємстві та ефективний контроль з боку працівників служби охорони праці та відповідальних осіб за додержанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки в структурних підрозділах підприємства;
• протягом 3 днів після отримання припису розробити необхідні заходи щодо усунення порушень виявлених під час проведеної перевірки;
• забезпечити контроль за виконанням в повному обсязі та у встановлені терміни розроблених заходів;
• проінформувати керівництво відділу нагляду в промисловості та за об’єктами підвищеної небезпеки у м. Кривий Ріг про виконання рішення наради до 05.11.2021.

Разом з тим, для учасників заходу була проведена інформаційно-роз’яснювальна робота щодо профілактики і пом’якшення наслідків поширення COVID-19 на робочому місці.

На завершені зустрічі фахівці Держпраці вкотре наголосили на обов’язковому дотриманні вимог нормативно-правових актів з охорони праці при веденні господарської діяльності. Та, в свою чергу, нагадали про відкритість управління у разі необхідності методично-консультативної підтримки.