Powered by : kan-studio Support by M.Saenko

Питання безпечної експлуатацію суб’єктами господарювання технологічного автомобільного, залізничного та конвеєрного транспорту обговорили на нараді Криворізького гірничопромислового управлінням Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області.

 

  


Регулярне проведення нарад за даною тематикою не втрачає своєї актуальності, оскільки безпечна експлуатація технологічного транспорту є одним з пріоритетних напрямків роботи Криворізького гірничопромислового управління. Тож цього року фахівці відділу нагляду у гірничодобувній промисловості не оминули увагою дане питання, тим більше що на підприємствах підконтрольних відділу простежується збільшення рівня виробничого травматизму, зокрема під час експлуатації та обслуговування транспортних засобів.

Так у 2015 році через пригоди на транспорті постраждало 14 осіб, два з яких зі смертельним наслідком (проти 12 осіб у 2014 році де один працівник смертельно), з початку 2016 року постраждало п’ять працівників у тому числі один зі смертельним наслідком.

Тож до участі у роботі наради були запрошені керівники служб охорони праці підприємств гірничодобувної промисловості серед яких ПрАТ «Північний ГЗК», ПрАТ «Центральний ГЗК», ПрАТ «Інгулецький ГЗК», ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК», ВАТ «Марганецький ГЗК», ПрАТ «Полтавський ГЗК» та ТОВ «Єристівський ГЗК». Разом з тим, були присутні представники Криворізької міської профспілки металургів та гірників України.

Аналізуючи результати розслідувань нещасних випадків, що сталися у  минулому та поточному роках, фахівці Держпраці наголосили на вжитті невідкладних, дієвих заходів щодо їх усунення та недопущення у подальшому. Особливу увагу звернули на той факт, що більшість заходів запланованих підприємствами після нещасних випадків можна було передбачити та впровадити з профілактичною метою.

Окремо акцентовано увагу на процесі модернізації технологічних транспортних засобів, адже 80% обладнання підприємств відпрацювало свій нормативний термін експлуатації, що тим самим становить ризик для травмування працівників. Також, знос обладнання є однією з причин, через яку деякі підприємства не виконують показники заявлені в планах розвитку гірничих робіт.

У формі конструктивної бесіди учасники наради підіймали питання щодо технічного стану конвеєрного транспорту, зокрема огородження рухомих частин устаткування, працездатності звукової, світової сигналізації та пристроїв блокування основного технологічного обладнання, відповідність їх вимогам проектної документації. Обговорили своєчасність проведення експертного обстеження рухомого складу залізничного транспорту, який відпрацював граничний термін експлуатації, проведення періодичного державного технічного огляду технологічного транспорту. Фахівці Держпраці вкотре наголосили на забороні експлуатації техніки у разі відсутності на неї відповідних експертних висновків.

Окремо підіймалось питання здійснення якісного дієвого відомчого контролю за організацією робіт підрядних організацій, які допускаються до обслуговування та експлуатації технологічних транспортних засобів підприємства та виконання робіт підвищеної небезпеки.

Резюмуючи проведення даного заходу, учасники наради розглянули можливість обміну досвідом, а саме запрошувати споріднені підприємства при випробовуваннях або впровадженнях новітніх технологій. Разом з тим обумовили розповсюдження по підприємствах інформаційного бюлетеню про обставини та причини нещасних випадків.

Зважаючи на те, що дана нарада проходить на передодні розгляду планів розвитку гірничих робіт підприємств на наступний 2017 рік, перед підприємствами поставлено завдання провести в своїх структурних підрозділах позачергові перевірки забезпечення безпечної експлуатації та обслуговування технологічного автомобільного, залізничного та конвеєрного транспорту. Підприємствам, де сталися випадки травматизму зі смертельним наслідком впровадити особливий режим відомчого нагляду.
 


06.10.2016 |

Повернутись назад