Powered by : kan-studio Support by M.Saenko

Керуючись наданими повноваженнями у сфері гігієни праці, які визначено  розпорядженням   Кабінету  Міністрів України  від    11.02.2016 № 88-р «Питання Державної служби з питань праці», «Положенням про Державну службу України з питань праці», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №96 та роз’ясненнями, які надано Міністерством соціальної політики, Державною службою України з питань праці Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області, зокрема спеціалісти відділу з питань гігієни праці проводять роботу з організації медичних оглядів працівників певних категорій відповідно до вимог «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», який затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України  від 21 травня 2007 року № 246:


  • за заявою роботодавця визначають категорії працівників, які підлягають медичним оглядам;
  • узгоджують списки працівників, які підлягають медичним оглядам;
  • погоджують плани-графіки проведення медичних оглядів;
  • беруть участь у складанні Заключного акту за результатами медичного огляду працівників та у розробці санітарно-протиепідемічних заходів;
  • узагальнюють та аналізують оперативну інформацію за результатами проведених попередніх (періодичних) медичних оглядів працівників.

З усіх питань щодо організації і проведення попередніх (періодичних) медичних оглядів працівників певних категорій представники підприємств, установ, організацій, лікувально-профілактичних закладів можуть звертатися до відділу з питань гігієни праці управління з питань праці Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області за адресою: м.Дніпропетровськ, вул.Князя Ярослава Мудрого, 46а (раніше вул.Ленінградська), 2 поверх, кімната 8, телефон (056) 7781838, E-mail відділу: dnipro_gigpr@i.ua.

Головний державний інспектор
відділу з питань гігієни праці
управління з питань праці
Головного управління Держпраці
У Дніпропетровській області                                                      О.Біла
 


15.06.2016 |

Повернутись назад