Powered by : kan-studio Support by M.Saenko

Аналіз роботи теруправління зі зверненнями громадян впродовж січня-вересня 2014 року свідчить, що основними питаннями, які порушуються у зверненнях, залишаються розслідування нещасних випадків або незгода зі змістом складених на підприємствах актів форми Н-1, Н-5; дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства з охорони праці; повторні розслідування нещасних випадків та інші.

 


Всі звернення та скарги громадян ретельно розглядаються фахівцями теруправління з виїздом на підприємства та в організації. За наслідками розгляду за кожним випадком заявникам надані відповіді у визначені чинним законодавством терміни та вжито заходів з вирішення порушених питань по суті.

Для порівняння, впродовж 2013 року фахівцями теруправління розглянуто та надано відповіді за 138 зверненнями громадян.

Довідка:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності із заявами та скаргами щодо порушення своїх прав та законних інтересів.

Зокрема, у разі порушення законодавства з охорони праці з боку роботодавця, робітник може звернутись зі скаргою чи заявою до:

  • адміністрації підприємства
  • органів прокуратури
  • територіальної інспекції праці в регіоні Міністерства праці та соціальної політики
  • Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві
  • територіального органу Держгірпромнагляду
  • управління праці та соціального захисту населення органів місцевого самоврядування.

Зазначені установи зобов`язані розглянути отримане звернення громадян з питань, віднесених до їх компетенції, та в межах наданих законодавством повноважень.

На офіційному веб-сайті теруправління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області (http://www.dnop-dp.in.ua) створено окрему сторінку, присвячену роботі зі зверненнями громадян. На сторінці розміщено графік особистого прийому громадян посадовими особами теруправління, контактну інформацію підрозділів, до яких можуть звернутися заявники, нормативну базу з питань звернень громадян.

Прес-служба теруправління Держгірпромнагляду
у Дніпропетровській області


08.10.2014 |

Повернутись назад