Powered by : kan-studio Support by M.Saenko

Аналізуючи обставини нещасних випадків у сукупності за видами подій (травмуючими факторами), виявлено, що причинами настання нещасних випадків із 36 випадків смертельного травматизму  - 12 випадків являється пригодою (подією) на транспорті. 

 


Нещасні випадки, за цими видами подій стались внаслідок грубих порушень вимог безпеки, як працюючими так і посадовими особами, при експлуатації великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів наприклад:
- 04.02.2017 на одному із підприємств будівельної галузі на складі інертних матеріалів будівельного майданчика, машиністом бульдозера виконувались роботи по переміщенню піску та щебеню на бульдозері ДЗ-110, а саме: після зупинки бульдозера на утвореному схилі мерзлого піску під кутом 30 на якому перепад по висоті штабелів піску складав від 07 до 2 метрів. Відвал бульдозера було піднято на максимальну висоту, передня частина бульдозера знаходилась вище задньої, двигун працював. Потерпілий, вийшов із кабіни, підійшов до гусениці до відвалу, оглянув його та гідравлічну систему. Потім повернувся до кабіни та виконував роботи біля її дверцят, знаходячись на гусениці. У цей час бульдозер різко нахилився та потерпілий втратив рівновагу та впав на пісок. В подальшому потерпілий був затиснений ходовою частиною бульдозера до штабелю мерзлого піску та отримав травми не сумісні з життям.
- 29.03.2017 потерпіла виконувала роботи по переміщенню вантажів на електронавантажувачу, орендатором якого було одне із  підприємств хімічної галузі. Завдання на виконання робіт надавав безпосередній директор підприємства де виконувались роботи.
Приблизно о 15 годині 40 хвилин працівники, після закінчення зміни, рухаючись до прохідної побачили перевернутий електронавантажувач без вантажу, під яким, без ознак життя, знаходився водій.
- 27.11.2017 при пересуванні по узбіччю автодороги на одному із підприємств металургійної галузі  в районі диспетчерської залізничного цеху на працівника наїхав дизельний вилочний автонавантажувач, у якого під час руху заглох двигун та відмовили гальма,  внаслідок чого постраждалого  було госпіталізовано.  В лікарні було зафіксовано смерть робітника.

Причинами перелічених випадків, стали організаційні – порушення контролю за технологічним процесом, а саме допуск до роботи без навчання та перевірки знань з питань охорони праці; технічні – незадовільний технічний стан транспортного засобу.

З метою попередження випадків виробничого травматизму при експлуатації великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області пропонує підприємствам:
-    ознайомити працівників підприємств з обставинами та причинами вищевказаних нещасних випадків;
-    вжити заходів щодо посилення контролю посадовими особами підприємств за дотриманням вимог безпеки підлеглими працівниками при експлуатації великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів;
-    вжити заходів щодо недопущення експлуатації великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів ненавченим персоналом;
-     заборонити експлуатацію великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів без реєстрації в органах Держпраці та його щорічного технічної огляду в установленому порядку;
-    інформацію про проведену роботу надіслати до відділу інспекційної діяльності та розслідування нещасних випадків на виробництві Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області у термін до 08 січня 2018.

Нагадуємо керівникам та працівникам усіх підприємств про необхідність дотримання встановлених вимог промислової безпеки та охорони праці, які забезпечують збереження життя і здоров'я в процесі трудової діяльності.


18.12.2017 |

Повернутись назад